//Dancing Panda
ChIiL NiGhT !
Isnin, 29 Oktober 2012 ? 0 Atashinchi ?

assalamualikum  dan selamat malam !

okeyh ! pqah just nak cakap dekat piza ! thanks sebab terime pqah sebagai kawan die balik ! walaupun hati nih sakit sampai bile2 tapi pqah akan cube untuk buang dan padam kan peritiwe hitam dalam hidup pqah tuh ! btw ! thanks dekat kwan2 yg bantu pqah ! thanks terus terang dekat pqah ! aieda , mia , mas , thirah ... even korang putar belit kan cite ! and alasan tuh tak munasabah langsung tapi aku tetap terima ! sebab semue orang tak perfek !

okeyh ! for piza ! bile aku dapat tahu bende sebenar ! hati aku sakit ! aku mule membnci 'dia' dan 'kau' tapi kenangan selalu menghantui aku supaye mengalah ! kenangan dan termenung dan nasihat ibu buat hai aku cair ! buat aku terime kau balik sebagai orang terpenyting dalam hidup aku ! kenangan yang ubat kesepian and kelukaan yg telah kau tepek dekat hati kecik aku nih ! tapi ini mungkin dugaan turun dekat kita !


aku harap hubungan yang manis , dan tanpa gangguan nih kekal sampai bila2 ... sampai badan dikandun tanah ! sampai jasad dibalut dengan kain putih ! aku harap sangat ! 
and thanks dekat aieda and mia sebab tolong pqah tak lupe jugak dekat mas and thirah ! and jugak piza !

hari2 berikutnye akan sunyi tanpe korang ! terime kasih sebab terang kan aku dalam kegelapan maama , terima kasih hadiahkan aku sebutir bintang dan sejambak bulan ? -..-
teriem kasih sangat-sangat !

# ILY <3 <3
#Best Friends Forever !
# :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post