//Dancing Panda
broken friendship
Rabu, 19 September 2012 ? 0 Atashinchi ?
assalamualaikum and hiiii :)

lame tak updates blog kan ? busy kot ... hmm okeyh ! pqah nk mengadu dekat kawan2 tapi pqah tak tahu nk mule dari mane , sebab pqah rase kalau pqah ngadu dekat diorang pun mcam mnyusahkan je right ? sebab pqah rse group tuh ! pqah yang selalu buat masalah ! 

okeyh ! pqah tak tahu nak mule dari mane ? sebab pqah terlampau sedih sampai tak terkate ! sedih smpai tak mngalirkan air mate . kecewe dngan bestiee ? yeah ! serius ! pqah dah tak tahan dngan sume nih ! rase mcam nk mkan racun tikus je . pqah rase mcm dah tak ade org je bagi pqah semangat ! 

heeyyyy !!! mrs panda jahat ! mane pergi panda yg happy dulu ? mne pergi panda yg tiade fake smiling ? mane pergi panda yg tak amik kesah ? mane pergi panda yg kuat smgat ? mane pergi panda yang selalu senyum ? tiade siape sedar mrs panda dah berubah , right ? knape khidupan mrs panda jahat skarang  bnyak diakhiri dngan soalan dan kekecewaan ? can someone bring me back to the old life ?

yeah ! aida tahu pqah nk mengadu dkat die tapi pqah tak tahu nak mule dari mane ? sshiit !!! pqah bodoh !!!!!! pqah org paling bodoh ! bangang ! sengal !! bongok dalam dunie nih !!! pqah org paling mnyusahkan dalam dunie nih ! i need shoulder to cry .. where's my shoulder ? 

kehidupan pqah memang mcam nih :D ! selalu kecewe dalam persahabatn ! mcam pqah ckap . bestiee2 pqah mcam dah tinggal kan pqah dalam kegelapan . weeyhh ! rase sakit ati nih beb ! tuhan je tau ! aku masih berbangge dngan jantng and ati aku ! walau pun dh bnak kali jatuh skit ! bedarah ! benanah ! tapi kedue due organ nih masih tetap mcma dulu . cume aku je yg tak tahan ! 

# terime kasihhati dan jantung ! walaupun korang berdue bnyak kali d sakitkan ! aku bebangge dngan korang sebab still mcma dulu ! jantung ! aku harap kau berhenti di saat aku bersujud atau d langgar dpan kwan2 aku :) 






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post