//Dancing Panda
forgive me , DEAR FILZAH IZZANI
Rabu, 1 Ogos 2012 ? 0 Atashinchi ?

aku syang kau piza ! sorry kalau aku buat kau marah and if aku ade buat salah ! maafkan aku :')


aku rse kan semua nye mcam dekat atas bahu aku .. blog ! ape aku dah buat smpai semuanye berubah ? kenape selalu aku yang mesti jadi punce ? aku memang dilahirkan untuk ini ke ? kau berubah sebab aku ? aku sedih bile kau berubah . kenape mesti aku ? kenape ? sebab aku memang untuk ini ke ? kalau aku ade buat salah cakap ! jngan nak sekse aku smpai mcam nih . jangan biar aku tertanye dekat diri sndiri !

aku memang bnyak gile buat salah dekat kau ! tak akan kau nak tinggal kan aku mcam tuh je ? tak akan kau nak putus kan hubungan mcam tuh je ? please say something ! bile aku tnye bagi lah respon ! ni aku tnye kau bgi respon yang menyakitkan hati ... korang sume memang suke permainan mcam ni ke ? korang memang suke tngok aku jadi orang bodoh kan !?

aku tak perlu tuh sume lah ! aku nak jawapan disetiap persoalan dalam hidup aku . just that ! weyh stop lah from this game . aku dah letih lah ! korang tak letih ke ? main permainan yang same ! aku nak jugak hubungan jadi mcam dulu ! kite berkumpul then gelak same2 .. sambut birthday same2 ..korang kite dah besar ! umur semakin meningkat ! so pemikiran pun kene meningkat jugak !

aku tak ade bende nak cakap lagi .. aku dah penat :')




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post